Cum se face o pana la un cauciuc “mamut” de 30.000 de dolari de la cele mai mari camioane din lume! Imaginile astea te vor surprinde total

Daca pentru cei mai multi dintre noi mersul la vulcanizare a fost cel putin o data in viata o experienta, totusi va asiguram ca ceea ce o sa vedeti in imaginile urmatoare nu ati mai vazut niciodata.

 
Cu siguranta stiti camioanele uriase cu roti la fel de mari cam cat inaltimea unui om. Ei bine, cu siguranta nu v-ati pus niciodata problema: “Dar oare ce se intampla cand face pana?”. Sunt facute sa care sute de tone, sunt folosite in minerit in cariere de piatra sau exploatari de mari dimensiuni, insa da, se poate ca uneori acesti “mamuti” sa faca pana.

 
Trebuie mentionat inca de la inceput ca un astfel de cauciuc costa peste 30.000 de dolari si are garantie peste 4.000 de ore de functionare. Chiar daca totusi par indestructibile aceste cauciucuri uneori sunt performate si fac pana. In imaginile de mai jos, vedem cum sunt sculptate si lipite inapoi.

 

In prima instanta se depisteaza gaura iar apoi se sapa cu o freza in cauciucul extrem de gros pana se gaseste gaura. Se poliseaza pe ambele parti, se lipeste o alba bucata mare de cauciuc pe interior, iar pe exterior efectiv se reconstruieste toata “carnea” cauciucului cu unul nou. Se lipeste pas cu pas si la final, ceea ce devenise un “crater” urias in cauciuc revine la normal.

screen-shot-2016-12-12-at-23-26-17 screen-shot-2016-12-12-at-23-26-38 screen-shot-2016-12-12-at-23-26-49

screen-shot-2016-12-12-at-23-27-04 screen-shot-2016-12-12-at-23-27-36 screen-shot-2016-12-12-at-23-42-30 screen-shot-2016-12-12-at-23-43-01

loading...
ALTE ARTICOLE SUPERTARI

Facebook comments

No Comments

Leave a Reply

Show Buttons
Share On Facebook
Hide Buttons